Nieuws - Parochie H. Augustinus

Pastoraal werker Dirk Gudde is door de landelijke Raad van Kerken voor vier jaar benoemd tot voorzitter. Hij was al langer betrokken bij het werk van de Raad. Dirk Gudde 8220;Het is een eervolle benoeming. Oecumene heeft al sinds mijn theologiestudie mijn grote belangstelling. Ik voel het ook echt als een belangrijke opdracht van de hellip;

OVERVIEW

The web page parochie-augustinus.nl currently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have inspected twenty pages inside the site parochie-augustinus.nl and found one hundred and thirty-three websites linking to parochie-augustinus.nl. There are one public network accounts owned by this website.

PAROCHIE-AUGUSTINUS.NL TRAFFIC

The web page parochie-augustinus.nl has seen variant amounts of traffic all round the year.
Traffic for parochie-augustinus.nl

Traffic ranking (by month) for parochie-augustinus.nl

Traffic ranking by day of the week for parochie-augustinus.nl

Welkom - Parochiekern De Goede Herder

H Laurentius en de Moeder Gods. Als interesse in onze Parochie Kerk De Goede Herder, uw geloof, interesse in ons gebouw, het interieur of er een andere reden is die u op onze website brengt, voel u welkom! Ook indien u niet gelovig bent of Rooms Katholiek en alleen geïnteresseerd om een andere reden, bent u evenzeer en even welkom! In 1923 werd voor N.

Nieuws - Parochiekern H. Joannes de Doper

H Laurentius en de Moeder Gods. Samen op weg naar Pasen, ja gezellig! Geplaatst op 26 maart 2018. -k kerk aan de Kerkstraat 70 in Katwijk aan den Rijn. Om mee te vieren in de Goede WeekHet koor Cantemus zingt bij de viering van Witte Donderdag op 29 maart om 19. 00 uur waar wordt stilgestaan bij het laatste avondmaal. Pastoor Hagen gaat dan voor. Geplaatst op 18 maart 2018.

Welkom - Parochiekern H. Laurentius en de Moeder Gods

H Laurentius en de Moeder Gods. Laurentius en de Moeder Gods. Op de website van de Parochiekern H. Laurentius en de Moeder Gods. Leidseweg 98 2251 LG Voorschoten. Baron Schimmelpenninck van der Oyelaan 18 2252 EB Voorschoten. In de vakantiemaanden juli en augustus is er in onze parochiekern op zondag slechts één viering en wel afwisselend in de Moeder Godskerk en de H.

Nieuws - Parochiekern St. Willibrordus

H Laurentius en de Moeder Gods. In Memoriam Pater Mariano Gijsen. Geplaatst op 17 juli 2015. In Belo Horizonte Brazilië is op 28 juni Frei Mariano Gijsen overleden. Tijdens een gedachtenisviering op 14 juli in Huize Willibrord werd hij geroemd om zijn geduld, zijn bevlogenheid, zijn inzet, zijn eigenzinnigheid, maar vooral om zijn zorg voor de kleine medemens. Geloofd zijt Gij, om broeder Zon, om Zuster Maan, om Zuster Aarde, om b.

Welkom - Parochiekern H. Willibrord

H Laurentius en de Moeder Gods. Willibrord Oegstgeest is onderdeel van de H. De H Willibrordkerk in Oegstgeest is hoofdkerk van deze fusieparochie. In het menu hiernaast vindt u alle informatie over onze parochiekern. Wat te doen bij overlijden.

WHAT DOES PAROCHIE-AUGUSTINUS.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parochie-augustinus.nl Mobile Screenshot of parochie-augustinus.nl Tablet Screenshot of parochie-augustinus.nl

PAROCHIE-AUGUSTINUS.NL SERVER

Our parsers discovered that a single root page on parochie-augustinus.nl took four thousand eight hundred and fifty-nine milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
83.137.145.97

We found that this website is using the Apache operating system.

Nieuws - Parochie H. Augustinus

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page parochie-augustinus.nl states the following, "H Laurentius en de Moeder Gods." We saw that the website also stated " En nog een WordPress site." It also said " Dirk Gudde Voorzitter landelijke Raad van Kerken. Geplaatst op vrijdag 17 juli 2015. Pastoraal werker Dirk Gudde is door de landelijke Raad van Kerken voor vier jaar benoemd tot voorzitter. Hij was al langer betrokken bij het werk van de Raad. Geplaatst op woensdag 10 juni 2015. Alle vieringen en activiteiten agenda worden nu op de centrale site ."

SEEK SIMILAR WEBSITES

Homepage - Wim de Goeij Wim de Goeij

Deskundig - betrokken - eerlijk. Peellaan 25, 5345 NA Oss. Welkom op mijn website! .

Blog de 9-4neness - Blog de 9-4neness - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! Ajouter cette vidéo à mon blog. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Blog de ahmad2k - Blog de ahmad2k - Skyrock.com

Banda Gástrica Virtual Para Adelgazar Banda Gastrica Virtual con Hipnosis.

El método perfecto para adelgazar. Qué es la Banda Gástrica Virtual? La Banda Gástrica Virtual es un método individual y personalizado. Muy eficaz para adelgazar sin dietas, de forma totalmente natural y saludable. Además de reducir tu apetito. Con nuestro método también adquirirás nuevos hábitos de alimentación saludables y acordes a tus necesidades para conseguir y mantener tu peso ideal. 12,5 kilos en 3 meses. Tengo mucho más control con la comida. Me ha resultado un p.

Blog de bebedamour28 - Blog de bebedamour28 - Skyrock.com

Clique ici pour poster un commentaire en étant identifié avec ton compte Skyrock. Et un lien vers ton blog ainsi que ta photo seront automatiquement ajoutés à ton commentaire.